Poniżej przedstawiamy artykuły naszych ekspertów w mediach:

źródło: http://silesiasmile.pl/ "CHOROBA ALZHEIMERA - JAK DOSTRZEC WCZESNE OBJAWY?".

obrazek

źródło: http://nauka.wiara.pl/ "Choroba Alzheimera - jak dostrzec wczesne objawy?".

obrazek

źródło: http://charaktery.eu/ "Choroba Alzheimera - jak dostrzec wczesne objawy?".

obrazek

źródło: https://silesion.pl/ "CHOROBA ALZHEIMERA - JAK DOSTRZEC WCZESNE OBJAWY?".

obrazek

źródło: http://www.choroby.senior.pl/ "Choroba Alzheimera - jak dostrzec wczesne objawy?".

obrazek

źródło: https://www.rybnik.com.pl/ "Dzisiaj Œwiatowy Dzień Choroby Alzheimera. Jak dostrzec wczesne objawy?".

obrazek

źródło: http://www.poradnikzdrowie.pl/ "21 września - światowy Dzień Choroby Alzheimera".

obrazek

źródło: https://portal.abczdrowie.pl/ "Wczesne objawy alzheimera".

obrazek

źródło: http://www.happysenior.pl/ "Choroba Alzheimera - jak dostrzec wczesne objawy?".

obrazek

źródło: https://slowoseniora.pl/ "Choroba Alzheimera - Jak dostrzec wczesne objawy?".

obrazek

źródło: http://www.nowiny.pl/ "Alkoholizm: choroba całej rodziny".

obrazek

źródło: http://www.nowiny.pl/ "Arteterapia w rybnickim szpitalu czyli sztuka na drodze do wyleczenia".

obrazek

źródło: http://www.medexpress.pl/ "Arteterapia pomocna w leczeniu chorób psychicznych".

obrazek

źródło: http://www.nowiny.pl/: "Rybnicki lekarz radzi: gdy macierzyństwo nie cieszy czyli depresja poporodowa".

obrazek

źródło: http://www.medexpress.pl/: "Depresja poporodowa - przyczyny, objawy, leczenie".

obrazek

źródło: http://www.egaga.pl/: "Depresja poporodowa – gdy macierzyństwo nie cieszy".

obrazek

źródło: http://babyonline.pl/: "Ekspert: Depresja poporodowa może zaburzać więź między matką a dzieckiem".

obrazek

źródło: http://www.newsweek.pl/: "Schizofrenia – ilu Polaków na nią choruje i jakie są jej objawy?".

obrazek

źródło: http://charaktery.eu/artykul/schizofrenia-mit-popkultury: "Schizofrenia: mit popkultury".

obrazek

źródło: http://www.medexpress.pl/schizofrenia-mit-popkultury/65129: "Schizofrenia: mit popkultury".

obrazek

źródło: rybnik.com.pl: "Przewodnik zabrał rybniczan na spacer wokół szpitala psychiatrycznego"
.

Podziękowania frimy Hossa Sp. z o.o. za umożliwienie zorganizowania spaceru w ramach cyklu "Przewodnik znowu czeka..." na terenie kompleksu Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychiacznie Chorych w Rybniku.

źródło: Nowiny Wodzisławskie: "Trudna walka z dopalaczami".

źródło: http://www.medexpress.pl/trudna-walka-z-dopalaczami/64702

obrazek

źródło: http://www.rynekzdrowia.pl/Uslugi-medyczne/Specjalisci-nawet-jednorazowe-uzycie-dopalaczy-moze-zagrazac-zyciu,164609,8.html

obrazek

źródło: http://www.rynekaptek.pl/farmakologia/specjalisci-dopalacze-grozne-dla-zycia-nawet-przy-jednorazowym-uzyciu,15426.html

źródło: http://www.psychiatria.pl/artykul/trudna-walka-z-dopalaczami/20346.html

obrazek

źródło: Nowiny Raciborskie: "Trudna walka z dopalaczami".

obrazek

źródło: Gazeta Rybnicka: "130-lecie Szpitala Psychiatrycznego".

"Galeria Pod Wieżą"

Serdecznie zaprasza 09.12.2015r.
o godzinie 13.00
na otwarcie wystawy prac
Pani Anny R.W. Sztuka i Ja

21 sierpnia bieżącego roku w galerii "Pod Wieżą" odbył się wernisaż prac plastycznych pana Romana Lekstona, związanego od kilku lat ze œrodowiskiem twórczym naszego szpitala pod zaskakującym tytułem "czego nie wiecie o seksie, a boicie się zapytać..."

Została zaprezentowana retrospektywa prac artysty. Na wystawie zobaczymy głównie abstrakcyjne rysunki i pastele charakterystyczne dla twórczości pana Romana.

Wystawę można oglądać do końca października

obrazek obrazek

"Galeria Pod Wieżą"

Serdecznie zaprasza 21.08.2015r.